Tuesday 5 February 2008

Hi everyone!!!

-Babe's-
-Babe's-

-Mine-


- Mine-



Hi everyone!!! So, this is my first blog. Well finally i managed to get a blog. Yeay!!!Go easy on me aight?? I'm new to this (blogging) and decided to start one just to get things off my chest.Wanie!!!terikut awkla nie!!!ahaks.. I've heard of blogging before, but I had never really experienced a blog. I found setting up the blog pretty straight forward. The hard part was deciding what to write.erm....So, today buat aper??erm..as usual class,class n class...today plak selasa which is kinda sux bcoz of this philosophy of science(MOMD). dhla class lambat giler kul 5 baru habis n here pkl 5 tu mcm pkl 8pm k kat msia..imagine ur class hbs pkl 8mlm kat msia??smgt ker nk pegi.i dont think so!!!or its just me yg mcm pemalas giler??okok back to this MOMD, dis subject macam blh pilih, so now I regretted not taking sustainable development as my MOMD.huhuh..ni semua bcoz of Kendall.He taught me once during my first sem, and i really2 hate it when it comes to his class sbb dier suka giler tanya2..argh!!!bab2 suka dis subject terus tak suka..so dier ajar this sustainable development, n of course kalau blh nk avoid from attending whatever class yg dier ajar.haha..bad bad.So, after my MOMD went to the library with nebby..huhuh bangga my parents if diorng dpt tau ni.Nak masuk library ni punyala leceh, kena ader student ID, pastu kena scan baru blh masuk..kinda of jatuh cinta with my library sbb sgt best!!byk sgt tempat blh nak study!!!kalau study ok la jugak.setakat pegi n nak pinjam buku, baik takyah..ahahha..Harini sgtla malas utk masak..sbb balik pun mcm dh malam, so we decided to order jer kat pizza land.nyumnyum..nk order kena at least lebih 7pound barula diorng nk anta, so maner larat nk order byk2 sampai 7pound, so share ngan nebby.kitorng dua mmg sgt malas untk masak..huhuh..after makan2, received dis yellow paper kat bawah pintu.If dpt ni, means that ader package/letter kena pegi ambik kat post room kat reception.So, i was like, erm, siapa nk anta kan, pastu teringt yg kasut jan tak sampai lagi..oh ya, ckp bab kasut ni, we customized our own shoes kat nikeid.tryla pegi website http://www.nikeid.com. u can actually pick your own colour,shape, design n the best part is blh letak ur own name..huhuh..mmg takkan ader samala kot ngan kasut org lain.. it took like 28days baru kasut kitorng siap n mine sampai a bit earlier than jan's.huhuh..lucky me..So, malam ni blh tido lambat!!!yeay, esk takder class!!!yahoo!!try my best to blog everyday like toptop!! -xoxo-



1 comment:

FADZLAN RIZAN JOHANI said...

welcome...happy blogging